New in

Hej hej, vet att jag inte har bloggat på två dar nu men man kan väl säga att jag har haft fullt upp. Eller tja, i söndags var jag väl till största del död så då orkade jag helt enkelt inte. Men igår hade vi lite "skönhets dag".  Fick bl.a. mina fransar färgade igen. 
 
Idag gick jag iallafall upp halv 9, började med att duscha och sen fick jag upp dom andra så åt vi frukost. Vid 11 åkte vi hemifrån. Jolle skulle in till Liseberg med några kompisar och jag hängde med mamma och pappa på en liten "shopping" tur. xD det var väl inte det roligaste enligt pappa men han fick stå ut. 
 
Här är iallafall grejerna jag köpte, eller rättare sagt mamma och pappa köpte till mig ^^ tack så jätte mycket <3 <3
 
 
Bikini + ring med armband från Lindex
 
Kofta från Ginatricot
 
Och denna vita iPhone 5 :D 
kommer inte kunna använda den innan vi åker så jag får vänta tills vi kommer hem, men jag har den iallafall;) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0