Hälsningar från Turkiet, Bodrum

Heeeeeeeej bloggen!!! :D Fick äntligen fixat wifi igår, hade dock inte tid att blogga då men nu har jag tid en stund. Jaa, vet inte riktigt vad man ska säga, detta är rent utsagt himlen <3 underbarare kan det inte bli just nu! Det är varmt och soligt som bara den, vi har havet precis nedanför hotellområdet, det finns runt 5 utomhuspooler, och en av dom är en helt nybyggd infinity pool som är HUR stor som helst. Sen är det även en inomhuspool för den som vill gå dit. Inomhuspoolen ligger vid spa anläggningen som vi självklart redan vart på (så kallad hamam). Rena drömmen var det <3.
Maten är också helt fantastisk. Dom flesta som åkt på all inclusive har ofta klagat på servicen och maten, men jag kan verkligen inte klaga. Det finns allt för mycket att välja mellan, och servicen är helt underbar. Kanske att dom är lite för snabba ibland. Direkt när man lägger ihop besticken står det någon och plockar bort tallriken.. xD haha kanske inte riktigt så men nästan.;)

Har egentligen hur mycket som helst att berätta, och detta på bara 4 dagar, helt otroligt <3
Hade tyvärr tagit för lång tid att skriva allt så ni får nöja er med detta just nu;)

Som man kanske märker så har jag det iallafall väldigt bra. Hörde att det regnat/ska regna hela veckan hemma i Sverige så det känns ju ännu bättre att jag är här då;) Aja måste dra nu, puss hej <3

Snodde bilden från Jolles instagram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0