Del 3

Orkade inte skriva alla inlägg samtidigt men här kommer iallafall del 3.

Torsdagen var som sagt skit kul. Vid halv 1 ungefär fick vi skjuts av Bellas pappa hem igen. Kunde knappt prata så hes jag var men det var det värt. Direkt när jag kom hem sprang jag nästan in i duschen. Det fanns verkligen inte en enda torr fläck på mina kläder. Och mitt hår ska vi inte ens snacka om. Tog en halvtimme att borsta ut det :S.

När jag vaknade igår var min röst iallafall helt borta, men det lugnade ner sig senare på dagen. Fram till klockan 5 ungefär satt jag och pluggade till mitt moppeprov som jag ska göra på Onsdag. Sedan hann jag att fixa mig lite snabbt innan Mattes mamma kom för att köra hem oss till Anna. Hon hade tjejmiddag och det var jätte mysigt. Jag, Matte, Lisa och Paulina sov över. Skulle från början inte gjort det eftersom jag inte mår så bra och måste verkligen plugga till moppeprovet. Men jag kände att jag inte riktigt orkade gå till bussen mitt i natten och det var roligare att stanna så det fick bli så. Vet inte exakt när vi gick upp imorse men jag tror iallafall att jag åkte hem runt 12. Har inte gjort så mycket denna dag, har mest pluggat. Det är sjukt tråkigt men helt klart värt. När man väl gjort provet och klarat det så är man så mycket friare så det är verkligen något man kan se fram emot. Får bara hoppas att man klarar det :/.

För övrigt så åker Becka till Kroatien imorgon. Så avundsjuk, fast dock så åker vi till Turkiet om 12 dagar så det ska bli skönt :D shiiit!! Kan inte fatta att det bara är 12 dagar kvar. Känns som att tiden har gått jätte fort helt plötsligt!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0