Del 2

Torsdag kväll:
H E R R E G U D.......
BÄSTA dagen hittills säger jag bara :D
Fyfan vad kul vi hade asså.
När jag kom hem från Kungsbacka kände jag mig inte alls bra. Höll på att bli förkyld, var verkligen jätte snuvig och så men efter mycket tvek bestämde jag mig iallafall för att åka till schools out. Jag, Bella, Anna och Paulina (Palle) fick skjuts av Bellas pappa in för han skulle ändå vara där med sitt handbolls lag. Först när vi kom dit var det ganska lame. Vi gick mest runt och hade inte så mycket att göra. Vi träffade några andra kompisar men dom drog efter en kort stund.
Hoppar över en hel del detaljer för inlägget hade blivit för långt annars.
Iallafall, när skummet väl började runt 10 tror jag, blev det helt crazy. Som vanligt vill alla in till mitten så man får verkligen hålla balansen för alla knuffas fram och tillbaka och det är nog inte så svårt att bli nertrampad.

Jag tycker iallafall att dom lyckades riktigt bra med allt i år. Det var bra musik (Omar Rudberg var även där, hann uppträde inte utan han var där med sina kompisar)
och till skillnad från dom andra åren som jag varit där hade dom bara en kanon istället för två, och skummet fortsatte att komma ända fram till att dom stängde istället för att det höll på i typ en halvtimme. Så sjukt kul!!. Skummet gick seriöst upp till magen.

Som sagt så kan jag inte ta med alla detaljer för inlägget hade blivit för långt isåfall, men det var helt klart en kväll att minnas :D <3
Nästa år är det ju balen på avslutningen så det blir inget skum då. Sen nästa avslutning igen går jag ju inte på kaparen längre så detta kanske blev sista året på schools out vem vet:/

Lite random bilder från kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0