Del 1

Blir så extremt trött på bloggappen nu alltså.... Försökte lägga upp ett inlägg hela torsdagen men det funkade bara inte...-.-'. Har dock märkt att det går mycket segare när man gör långa inlägg så får försöka sammanfatta dom senaste dagarna i flera inlägg:/

torsdag:
I torsdags var det som sagt avslutning. Skulle lagt upp bilder på klänningen men får helt enkelt lägga upp dom nu istället.
Hann inte ta några riktiga outfit bilder för direkt efter avslutningen gick jag upp till mamma och väntade på att hon skulle sluta för att sedan åka in till Kungsbacka och möta upp mormor. Vi kom in vid 1 och åkte hem runt halv 6 så det blev en lång shopping dag. fick iallafall tagit några några snabba bilder i spegeln på Ginatricot. Mobba inte mitt hår, det var lockigt på morgonen men det regnade ända fram till vi åkte in till Kungsbacka och sedan blåste det även extremt mycket så håret blev iallafall helt förstört :S.
Förutom outfit bilder tänkte jag även lägga upp bilder på sakerna jag köpte.
Linnet samt örhängena köpte jag på H&M. Och från Lindex fick jag denna underbara väskan som mamma betalade för som en avslutningspresent från mamma och pappa. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Likadana örhängen som Lisa ser jag ..

Svar: Det var väl kul ;) Lisa vem?
Jasmin Arvidsson

2013-06-15 @ 16:50:53
Postat av: Anonym

Lisa Andersson :D

2013-06-15 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0