Förklaring

Hej bloggen, jag vet att det var längesen sist. Har helt enkelt inte orkat skriva. Har haft för mycket på hjärnan och nu börjar ju dessutom skolan på måndag och allt... Suck! I början tyckte jag att det var väldigt roligt att blogga, älskar att ta outfit bilder, eller ja bilder överhuvudtaget ;) och det är så skönt att bara få skriva av sig lite då och då. Men som sagt så har jag haft alldeles för mycket i huvudet nu den sista tiden. Skulle kunna skriva i flera timmar för att få ihop allt som hänt under lovet men det har jag tyvärr ingen ork till. Jag kommer inte ta bort bloggen helt för vem vet, nån dag kanske jag får för mig att börja igen. Men för tillfället så kommer jag inte skriva något mer. Nu börjar jag 9:an och det är mycket slit för att få bra betyg. Jag kommer därför inte ha tid att blogga och dessutom, hur kul blir det att läsa. Dagarna kommer väl se ut ungefär likadant hela tiden. Jag går upp, fixar mig, går till skolan, åker hem, pluggar/är med vänner. Sen kanske det händer något kul där i mellan men vem orkar gå in på min blogg för att läsa ett inlägg i månaden.. Haha näe jag tar helt enkelt en paus nu. Men innan jag säger hejdå så ska jag som jag faktiskt lovade lägga upp några bilder från Turkiet. Istället för att skriva en lång text som blir hur rörig som helst så har jag bestämt mig för att göra en liten annan variant. Jag skriver helt enkelt en liten förklaring under varje bild så blir det enklare att läsa. För att detta inlägget inte ska bli för långt så gör jag hellre ett nytt inlägg med bara bilderna. Det kommer nog ta en stund men ha tålamod, det kommer komma :) hej sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0